Sunday, August 16, 2009

makan-makan!!

Untuk menyerlahkan lagi minat aku terhadap makanan, biarlah 2nd post aku mengenai favourite spot aku wat mase ni. Saisaki Japanese Buffet @ Wisma UOA, dekat2 KLCC tu. Kenape aku suke? BUFFET!!! hah~~ amek! makan la puas2 korang, muntah balik, sambung lagi.

food choices, sangat2 la variety. sedap memang sedap. kalau bagi first timer a.k.a beginner dalam seni memakan makanan jepun ni, pilihan makanan di sini memang agak pelik, tetapi sedap. bukan sekadar sushi and sashimi, makanan jepun lain such as tepanyaki atau diorang punya noodle, memang banyak. thai food juga disediakan.

mase ni la korang leh makan makanan jepun yg agak mahal di pasaran luar dengan sepuas ati korang. seperti pregnant fish (yang xde rupe pregnant sangat pun), anak belut, siput.. (huh?).. (maaf kurang mahir sikit dalam segi istilah2 atau name diorang). macam2 la. aku beginner je, so aku tengok ape yang bf aku makan, aku makan gak. lagi2 fresh oyster die. sedap siott!! xnak hanyir, perah lemon. mantap!

malang sekali, dok kerana asyik sangat makan, kitorang asyik lupe nak amek gambar. unfortunately, atas sebab yang x dapat dielakkan, xdapat lak nak upload ape yang kitorang makan. yang pasti, diluar jangkaan! huh~ hahahaha patut la badan cm belon je skrg nih! ceh~~

nak try? approximately below rm100 for two person. weekdays- got 20% discount!!

SAISAKI JAPANESE BUFFET
Wisma UOA II, Jalan Pinang, Kuala Lumpur
Unit No.1-9, 1st Floor,
Wisma UOA II, No.21, Jalan Pinang,
50450 Kuala Lumpur





2 comments:

  1. ooo selalu pi ramai2 ek?
    i experienced this once...
    memang sedap kalau ada ramai yg makan sekali...
    :)

    ReplyDelete