Monday, January 18, 2010

counting days to langkawi!!

my first wish of the year; have a vacation. to langkawi!! (please refer my wishlist post)

less than a week! yippie. hasrat pertama hampir tertunai. harap2 tiada masalah untuk ke sana.

betul2 perlukan semua ni. minggu2 sebelum ni, hectic sangat. penat, letih, tensen, semua ade. dengan masalah subjek yang x selesai2.. tensen sangat..

harapan untuk nak grada semakin kabur. hampir putus asa. tapi masih ada orang2 tersayang yang masih menyokong. semua ini hanya kerana credit limit, n satu subjek saje lagi yang belum berdaftar.

nape la nak letak limit student sikit sangat. kalau letak banyak mesti aku dah lama daftar. sekarang macam nyawa2 ikan..

jap lagi nak ke opis. nak tau perkembangan kes aku. mintak semua selesai dengan baik.
namun jika rayuan aku ditolak, harapan kedua aku ialah merayu supaya kelas itu dibuka semasa semester ketiga nanti.

jika masih tidak berjaya... ape la pointnye aku trus di ukm untuk semester ni? buang masa. sbb tanpa subjek itu, aku tak leh nak grad. buat ape la aku bertungkus lumus untuk subjek aku yg sekarang jika akhirnye aku tidak grad?

tapi kalau leh, aku nak la grad... dunia sekarang semua perlukan ijazah.. kalau x, aku end up jadi salesgirl je la.. nk apply kerani pun nk pakai diploma...


tensen tensen tensen.. *_*

2 comments:

  1. good luck in getting what you want and hopefully everything turns out fine for you...
    Happy Holiday in advance!!!
    :D Aja Aja Fighting!!!

    ReplyDelete