Saturday, January 30, 2010

where's me...? please help..

since balik dari lovely langkawi, banyak sangat yang aku nak cerita. Banyak perkara menarik yang ingin aku kongsi, berlegar-legar dalam kepala otak aku..

Off to langkawi on 25 till 27 jan. Bercuti bersama insan tersayang adalah suatu kenangan manis yg xmungkin aku lupakan. Penat tu, memang la sangat x dapat dinafikan. Tapi sangat2 berbaloi. Mase diisi dengan sepenuh-penuhnye..

But, the fun part is over dan aku kini harus kembali berpijak di bumi yang nyata. education MUST comes first! by hook or by crook, aku kena jugak dapatkan degree aku.

no more nak enjoy2. no more nak main2. suke atau x, aku kena pass jugak. dont be sad yanna. semua ni 3 4 bulan je. all out.

oh Tuhan.. kembalikanlah yanna yg dulu yg sangat nerdy n gila study.. aku dah berubah kini.. kembalikan yanna yg dulu yg minat sangat nk study.. yg bercita2 tinggi.. bukan yanna yg kini... yg mudah sangat mengalah..


---- current mood: sangat2 sedih.... ------


saya nak yanna yang dulu!!!!

No comments:

Post a Comment