Tuesday, June 14, 2011

takde idea..

lama nye aku tak update kan? asyik cite sedih je. makin sedih je rasa tiap kali buat new entry. biasa la. bak kate orang, "langit tak selalu cerah".

well, mcm tu la hidup aku. kejap cerah, kejap mendung, kejap ribut. aku pun tak tau cuaca hidup aku ape skrg. tapi skrg ni rasa cuaca kurang menentu. cepat sgt ributnye, tapi cepat jugak cerah kembali. mula2 rasa payah sekali, rasa hampir nak give up. tapi bila dah kembali tenang, baru lah leh fikir dengan waras. fikir yg semua tu hanya perlukan kesabaran. yes, tak dinafikan air mata masih terlibat dalam drama ni. namun itulah pengubat hati. kadang2 rasa cm senangnya air mata ini mengalir. tp itu saja lah yang aku boleh buat. nak aku buat ape lagi?

perut aku makin besar, macam tu gak la tanggungjawab aku. makin besar. skrg ni makin kerap baby gerak. suka sgt tgk perut goyang sendiri. seronok sgt. tak sabar rasanya nak sopin brg baby. hahaha comey2 je tgk brg baby kt mall. nk beli!!!!

No comments:

Post a Comment